субота, 20 червня 2015 р.

глибоке очищення КИШЕЧНИКА - ГІДРОКОЛОНОТЕРАПІЯ

Найбільш часто задають питання: Як можна зрозуміти, чи є в кишечнику токсичні речовини? Характерними ознаками наявності в товстому кишечнику токсичних речовин є загальне нездужання, зниження імунітету організму, нежить, головний біль, поперековий біль, запор, втома, несвіже дихання, запах тіла, слабкість, здуття живота, розлад, біль у сідничний нерв і т. Д. ______________ Чому не використовувати клізми або проносні замість чистки? Періодичне використання очисних клізм і проносних - справа потрібна, а часом необхідне. Але реально ці процедури не можуть замінити глибокого очищення товстого кишечника. Клізма необхідна для очищення прямої кишки, це тільки 20 - 30 см кишечника. Зазвичай, від 2,5 до 4,5 літрів води рекомендується на цю процедуру. Проносні, по-перше, не дозволяють провести якісне очищення кишечника, а, по-друге, ваш організм з часом звикає до них, і ефект від їх застосування сильно знижується .________ Як діє гідротерапія в порівнянні зі звичайною клізмою? При звичайному клізмірованіі вода сягає лише прямої кишки і нижньої частини товстого кишечника, в той час як при гідротерапії промивається весь товстий кишечник (довжина якого у дорослої становить до 2-х метрів). Промивання кишечника у багато разів ефективніше, ніж звичайне клізмірованіе. Так за даними деяких досліджень "Одне промивання еквівалентно 30 звичайним клізм" .___________ Як ідуть справи з хворобливими відчуттями під час проведення сеансу колоногідротерапіі? Зазвичай, хворобливі відчуття є наслідком протидії та напруги. Професійний лікар здатний провести процедуру без будь-яких хворобливих відчуттів і дискомфорту. Більшості людей процедура подобається, особливо відчуттями легкості чистоти і свіжості. Іноді, під час процедури, мускульну скорочення призводить до викиду значної кількості рідини і відходів в область заднього проходу. За відчуттями це схоже на утворення газів і викликає позиви до спорожнення. Якщо це і відбувається, то дуже швидко проходить і легко переноситься .________________ Які відчуття відчуваєш після процедури колоногідротерапіі? Зазвичай, ви прекрасно себе почуваєте. Можливо, ви відчуєте легкість і випробуєте радість відчуття здоров'я. Будь-яка діяльність, - будь то робота або фізичні вправи, робляться вами з задоволенням. У деяких людей спостерігалися скорочення кишкової мускулатури після промивання, проте, зазвичай це явище добре контролюється і не викликає почуття дискомфорту. Можливо також відчуття легкого запаморочення або холоду під час процедури .________________ Для досягнення хорошого результату, необхідно зробити серію процедур. Чи правильно це? Важливо знати кінцеву мету. Наприклад, якщо ваша мета, швидше позбудеться від застуд, невеликої температури, від головного болю або болю в попереку, то можливо однієї або двох процедур буде цілком достатньо. Однак, якщо ви хочете подолати багаторічні запори, досягти кардинального поліпшення самопочуття, може знадобитися періодичне промивання кишечника в доповнення до дієти та фізичних вправ. Регулярне проведення процедури - це так званий "курс лікування". Багато лікарів переконані в необхідності проведення курсу лікування для досягнення міцного результату. Ще раз хочемо повторити, це можливо лише при попередньому визначенні мети лікування ._______________ Чи необхідно проконсультуватися з лікарем перед процедурою гідроколонотерапії? Проконсультуватися з лікарем перед процедурою - буде дуже правильним рішенням з вашого боку. При наявності певних скарг лікар обов'язково призначить вам необхідні обстеження, щоб виявити наявність або відсутність протипоказань до процедури. Якщо у Вас діагностується важкий геморой, колоректальний рак, дивертикуліт, виразковий коліт, хвороба Крона, то промивання строго протипоказано. В інших випадках промивання безпечно .______________ Чи можливо бактеріальне, вірусне чи інше зараження через промивання та апарат? Сучасне обладнання для промивання кишечника використовує спеціальні методи дезінфекції та одноразові наконечники. Тому, при дотриманні правил проведення процедур, пропонованих в експлуатаційних документах, зараження неможливо ._______________ Як довго проводиться колоногідротерапія? Зазвичай лікувальний сеанс займає близько 45 хвилин, але Вам слід планувати на візит близько однієї години ._________________ Чи вплине період місячних на промивання? Ні. Це час досить зручно для проведення лікування, т. К. Ваше тіло вже проводить самоочищення в цей період. Місячні не вплинуть на ефективність промивання кишечника .__________________ Чи матиме місце відчуття слабкості чи дискомфорту після промивання кишечника? Зазвичай ні, але на перших процедурах, у зв'язку з виведенням великої кількості шлаків з кишечнику, можливо відчуття невеликої слабкості і легкої нудоти. Якщо Ви відчуваєте легкий дискомфорт, то можна покласти грілку на живіт або випити гарячого чаю. Зазвичай ці відчуття проходять за 12-24 години повністю .________________ Як потрібно готуватися до проведення очищення кишечника? Не їсти безпосередньо перед лікуванням, добре розслабитися і відчувати себе спокійно .__________________ Чи треба застосовувати лікування флори кишечника після промивання? Прийом таких препаратів рекомендується, але не тому що лікування вимиває флору. Правильно проведене промивання кишечника не вимиває власну флору кишечника. Прийом підтримуючих препаратів, таких як Біфідум-Бактерин або Лакто-Бактерин, підвищує ефективність лікування, т. К. Зміцнює баланс мікрофлори організму. Найбільш ефективно введення мікрофлори на останніх процедурах прямо під час промивання через кишечник. Але якщо Ви хочете, можна після курсу промивання приймати флору протягом 2-х тижнів ._______________ Чи можна відразу після процедури колоногідротерапіі приступити до роботи? Звичайно. Ви можете працювати точно так само, як після звичайного відвідування туалету

1 коментар:

  1. Привіт всім, я Лінда Гаррі зі Сполучених Штатів, мені діагностували хворобу Паркінсона більше 6 років, що змусило мене втратити роботу та мої стосунки зі своїм нареченим після того, як він виявив, що у мене Паркінсон, він відійшов від мене, і я намагався все можливе, щоб він залишався, але він нехтував мною, поки мій друг з Великобританії не сказав мені великого цілителя, який відновить моє життя назад своїм потужним цілющим трав’яним ліком. потім він надіслав мені свою електронну адресу, щоб зв'язатися з ним- drimolaherbalmademedicine@gmail.com. і я швидко зв’язався з ним, і він сказав, що мій стан можна вирішити, що він буде лікувати хворобу негайно, лише якщо я можу прийняти довіру до нього і прийняти його умови, і я погодився, бо мені так потрібна допомога всіх значить, тому я зробив усе, що він мені доручив зробити. І дивно через два тижні він надіслав мені текст про те, що я повинен поспішати до лікарні на обстеження, що я справді зробив, я підтверджую від лікаря, що я зараз (PARKINSON NEGATIVE), мої очі наповнені сльозами і радістю, сильно плачу, тому що справді хвороба позбавила мене багатьох речей із мого життя. Це чудо, доктор Імолоа також використовує своє потужне фітотерапію для лікування таких захворювань: вовчак, виразка рота, рак у роті, біль у тілі, лихоманка, гепатит ABC , Сифіліс, діарея, ВІЛ / СНІД, хвороба Хантінгтона, прищі на спині, хронічна ниркова недостатність, хвороба Аддісона, хронічна біль, хвороба Крона, муковісцидоз, фіброміалгія, запальна хвороба кишечника, грибкова хвороба нігтів, хвороба Лайма, хвороба Целія, лімфома, майор Депресія, злоякісна меланома, манія, мелоргеостоз, хвороба Меньєра, мукополісахаридоз, розсіяний склероз, м'язова дистрофія, ревматоїдний артрит, хвороба Альцгеймера, парк ізонна хвороба, рак піхви, епілепсія, тривожні розлади, аутоімунна хвороба, біль у спині, спинний розлад, біполярний розлад, пухлина головного мозку, злоякісне захворювання, бруксизм, булімія, захворювання цервікального диска, серцево-судинні захворювання, новоутворення, хронічні респіраторні захворювання, психічні та поведінкові розлади, Муковісцидоз, гіпертонія, діабет, астма, запальний аутоімунно-опосередкований артрит. хронічні захворювання нирок, запальні захворювання суглобів, імпотенція, фетальний спектр алкоголю, дистимічний розлад, екзема, туберкульоз, синдром хронічної втоми, запори, запальні захворювання кишечника, рак кісток, рак легенів. зв’яжіться з ним на електронну адресу- drimolaherbalmademedicine@gmail.com. а також на whatssap- +2347081986098

    ВідповістиВидалити