субота, 20 червня 2015 р.

Профілактика і лікування простатиту, чоловіче здоров'я

                  9-06-2010, 18:49 Чоловіки можуть все! # Матеріали публікуються за згодою офіційного сайту Малахова Г. П. (www. Genesha. Ru) Вважається, що справжній чоловік повинен посадити дерево, побудувати будинок і народити сина. На жаль, останнім часом далеко не кожен чоловік може з усіма цими завданнями впоратися, адже для того, щоб все це зробити, потрібно воістину богатирське здоров'я. Сьогодні в нашій програмі ми будемо говорити про наступне: як прибрати пивний животик, який так не подобається жінкам; рецепти для підвищення чоловічої сили; а також інтимна гімнастика від простатиту .---------------- Сьогодні 9 червня, середовище- 26 місячна доба. У цей день утримайтеся від критики. Влаштуйте собі відпочинок або хоча б удвічі скоротити навантаження. Здоров'я зараз дуже вразливе. Достатньо найменшого приводу, щоб викликати загострення вже наявних захворювань. Або отримати травму. Корисні сьогодні масаж і косметологічні процедури .--------------- На волосок від смерті був улюблений глядачами актор, заслужений артист Росії, Володимир Литвинов. Що ж тоді з ним сталося, ми дізнаємося у нього самого. Він сьогодні гість нашої програми. Зустрічайте! - Ця історія сталася 22 роки тому на зйомках однієї телевізійної картини на кордоні з Афганістаном. Тоді ще йшла війна. Травень місяць, 45 градусів спеки. Приблизно 100 градусів температура всередині БТРа. Знімальна група, звичайно, погано себе почувала через ці кліматичних умов. В один із днів, коли ми знімали один з військових епізодів, БТР, на якому я їхав, різко розвернувся. І мені не вдалося утриматися в кабіні, і я вилетів з машини. В результаті чого отримав колоте поранення в паховій області. Приблизно 10 см вглиб тіла. У той момент пил, бруд, шок, спека неймовірна. До того ж у перші хвилини ніхто не зрозумів, що сталося. А втрата крові велика була? - Так. Тут же був фельдшер, мене перев'язали, пробували прочистити рану. Викликали «борт» - прилетів вертоліт, забрав мене і відвіз в Термез, в госпіталь. У вас же була не одна операція, а несколько- так, мені було зроблено декілька операцій. На фото ми бачимо вашу дружину і сина? - Так. Синові тут 17 років, а зараз йому вже 18 з половиною, студент. Т. е. Він з'явився після цього поранення? - Так, він якраз народився через два роки після цього випадку Т. е. Вопрекі- так. Ось ви пам'ятаєте ті часи 1991 року, коли стало менше роботи, наш кінематограф став переживати складні часи. Порівняно недавно, пару років тому, ... вибухнула криза. Я вирішив також відзначити цю кризу народженням другого сина. Ви розумно протистоїте усім негараздам ??в цьому житті! - Так, я зрозумів, що найголовніше в цій чудовій і прекрасного життя, яку ми з вами живемо, і як можна довше її продовжити, найголовніше здоров'я. Так, говорять про здоров'я багато, але роблять мало. Де я живу, поруч парк, і там, протягом 45 років я спостерігаю картину тих людей, які так чи інакше серйозно ставляться до власного здоров'я. Ну, напевно, чоловік сім, яких я знаю. І в тому числі я протягом 30 років щоранку роблю пробіжку, розтяжку, Т. е. Ви, так чи інакше, кожен день хоч якийсь час присвячуєте своєму здоров'ю? - Звичайно ГМ: можливо, покажете ці вправи, що ви робите? - важливо розтягувати хребет. Я давно зрозумів, що людський організм, це самоналагоджувальна система. Якщо ми будемо з нею домовлятися правильно, то у нас буде результат.1) перша вправа, яке я зазвичай роблю, коли прокидаюся вранці, я просто лягаю на килимок і акуратненько розтягуюся. Руки за головою тягнути від себе і ноги від себе. У мене таке відчуття, що я така довга-довга мотузочок. 2) потім я зазвичай розкочують хребет. Коліна обхопити руками і акуратно погойдатися з боку в бік (так, вліво і вправо). 3) Потім підняти ноги вгору, витягнути, піднімати і опускати (вгору-вниз) 4) Потім я перевертаюся на живіт і роблю улюблену штуку. Підняти руки і ноги вгору і утримувати. І при цьому розтягувати себе. І ще з цього положення я роблю «бокс» руками. 5) І потім встаю на карачки, і роблю «подлезанія під паркан». Браво! Здорово і легко. Дякуємо за вашу гімнастику. І у вас був якийсь рецепт напою, який вам допоміг у свій час. Поділіться?! - Рецепт: Із задоволенням поділюся. Це така неймовірна смакота! Промити і розтовкти склянку журавлини, трохи розбавити холодною водою, посипати корицею (приблизно половину чайної ложки), можна додати за смаком мед, ретельно перемішати. Геннадій Петрович, я знаю, що ви теж за здорову їжу і за здоровий чоловічий сніданок ГМ: і от якраз я приблизно 2-3 рази на тиждень починаю свій сніданок з вівсяної каші, куди додаю фініки (багато не треба), трішечки варення ( чорничного або полуничного). Виходить дуже смачне ситне блюдо, яке дає здоров'я, енергію. Легко перетравлюється, містить потрібні речовини для того, щоб наш організм чоловічий був здоровим. Я хочу до нашої розмови запросити експерта. У нас сьогодні в студії доктор медичних наук, лікар-уролог, сексолог, Ігор Князькин. Зустрічайте! - Вівсянка річ корисна, звичайно. Там містяться різні речовини, зокрема, вітамін Е, необхідний кожному чоловікові. Вітамін Е, або токоферол, є прогормоном, з нього утворюється тестостерон чоловічий статевий гормон, необхідний не тільки для нарощування м'язової маси, але і для здоров'я. До речі, тривалість життя у чоловіків побічно визначається концентрацією тестостерону. І якщо кількість його досить рано знижується, то відбувається передчасне старіння. Вітамін Е сприяє збільшенню кількості сперматозоїдів, їх рухливості, активності. Для чоловіка принципово важливо наступне: обсяг м'язової маси повинен бути зіставимо або бути більше, ніж обсяг жирової маси. Якщо жиру стає багато в чоловічому організмі, то він поступово оженствляется. Тестостерон переходить в жіночий статевий гормон, і у чоловіка з віком з'являється животик, груди, і таз починає збільшуватися за жіночим типом. Чоловік стає млявим. Ну і з чоловічою потенцією виникають проблеми. Тому чоловік повинен навантажувати дуже важливу групу м'язів. Найголовніше місце у чоловіка, яке страждає з віком, це таз. Найбільша група м'язів сідниці. Якщо чоловік навантажує їх регулярно, щодня, то відбувається ніби накачування, в тому числі і того органу, який виробляє потрібний гормон. Ред .: лікар показав, як правильно виконувати присідання для тренування сідничних і стегнових мишц.- потрібно розвести носочки в сторони і виконувати глибокі присідання. Спину тримати прямо. Коліна обов'язково в сторони. У міру тренованості можна взяти в руки гирю. В одному підході має бути не менше 20-25 присідань (щоб по-справжньому втомитися). При цьому тренуються і сідничні м'язи, і задні м'язи стегна, і передня група м'язів стегна, м'язи живота і внутрішні м'язи тазу. Ця вправа я рекомендую своїм пацієнтам. ГМ: важливо всередині себе почувати мужність, настрій на перемогу, рішучість, і тоді дійсно людина і залучає обставини на свою сторону, і організм працює так, що виробляє гормони, і сама людина досягає успіху. До розмови я запрошую ще одного нашого експерта. У нас сьогодні в студії лікар-терапевт, Олександр Трифонов. Зустрічайте! - Я не люблю, коли чоловіка посувають на вегетаріанство. Чоловік завжди мисливець, завжди переможець, це завжди м'язи. А тому тваринний білок: яловичина, кролик, індичка, риба, особливо морська, жирна. Але в правильному кількості. Крім будівельного матеріалу білка, потрібні поліненасичені жирні кислоти, і мікроелементи цинк, магній, особливо фосфор і багато антиоксидантів. Все це міститься в жирних сортах риб, в горіхах, овочах, зелені. А що треба пити? - Багато цинку в какао, в соках. Дуже багатий корисними для чоловіків поживними речовинами гарбузовий сік, та й сама гарбуз. Надлишок алкоголю завжди погано, але викид тестостерону завжди відбувається, якщо випити трохи хорошого коньяку. Або хорошого вина, особливо червоного, там антиоксидантів дуже багато. Але важливо саме помірне споживання цих напоїв, культура споживання .--------------------- (ред .: далі мова піде на тему - лікування простатиту) Простатит, це захворювання знайоме кожному другому чоловікові після 50 років. А адже простатит помітно молодшає. Як з ним боротися? Я запрошую до нашої розмови актора, Олега Акулича. Зустрічайте! - Два роки тому у мене були зйомки. Пізньої осені. Треба було сидіти на камені. І ось один дубль, другий і т. Д. У перервах я продовжував сидіти на камені, а треба було б встати походити. І потім, на другий день, я відчув дискомфорт. Пішов до лікаря. Лікар каже «ну, все приїхали!». Я йому відповідаю «не може бути!». А він каже «так». Я «ну все». Т. е. Розумієте, для мене це як кінець життя. Але я пішов до іншого лікаря, він перевірив і каже «все нормально! У тебе нічого немає ». І, слава Богу! Але в мою свідомість запало. Т. е. Я став цікавитися цим. Т. е. Щоб не дай бог, не було цього в майбутньому. Думаю, «що ж потрібно робити для профілактики?». Які вправи? Чим займатися? І ви знайшли вправи! Адже вашій дитині два місяці! - Так! Ось найкращий доказ, що у вас все в порядку! - Перша вправа: де-небудь стоїш, і виконуєш махи ногою в сторону. Тим самим ти ганяєш кров, щоб вона не дай бог не застоювалася. Інша вправа: «ножиці». Т. е. Лежиш або сидиш, і ногами робиш перехресні руху. Т. е. Теж ганяєш кров. І дуже важливо, щоб був хороший сон. Це позитивно впливає на твій тестостерон! Ігор Князькін- от був такий чудовий вчений, Іван Петрович Павлов. Єдиний наш російський нобелівський лауреат у галузі медицини та біології. Так от, всі знали на кафедрі, що Іван Петрович днем ??«підсипає». «Я, - каже, - підсипаю!». Все в цей час замовкали, і не ходили повз його кабінету. Щодня від «підсипав». І він дожив до 90 з гаком років. Так ось, дорогі жінки, якщо ваш чоловік приліг на диван, це не означає, що він лінива скотина, а це значить, він лежить «готується». Т. е. Покращує тестостерон і продовжує своє життя! - Саме лежати, а не сидіти. Бо сидіння погано впливає. А ось найголовніше вправу, це секс і ще раз секс! - Ні, ні, ні. Друзі, секс це не вправу, це нагорода за все, що чоловік зробив до цього! - Так це ж теж розганяє кров? Так що кому нагорода, а кому вправу! Зараз ви домовитеся! У мене є пропозиція, подивитися один відеосюжет. Його прислав нам великий актор, народний артист Росії, Володимир Назаров. У нього теж є свої рекомендації. Відеосюжет: - Доброго ранку, друзі! Ось я йду з овочевого магазину (з покупками). Т. е. Сам закуповую буряк, морква, огірки і т. Д. Кілька років тому, я переніс складну операцію, пов'язану з простатою. З тих пір без соків не можу. Це єдине, що мені допомагає відновлювати здоров'я. Навіть на роботі в гримерку кімнату поставив соковижималку. Так, що бережіть себе, мужики! Олександр Трифонов, лікар-терапевт- в червоних, жовтих овочах і фруктах міститься лікопін барвник, який надає їм цей колір. Ця речовина дуже важливо для вироблення тестостерону. Крім того, у багатьох чоловіків після 50 років утворюється пісок, дрібні камені, що також погано впливає на статеву функцію, тому регулярне вживання соків баштанних культур, морквяного, апельсинового, з перцю не тільки корисно, але й просто необхідно, т. К. Такі соки сприяють виведенню каменів і піску з організму. Особливо гарні будуть соки із зелені, з селери. Знаєте, коли я вперше почула про одну китайської катуванню, мене просто взяв жах. Тортури полягала ось у чому. Людину роздягали догола і садили на мурашник. Ці тортури мало хто витримував. Більшість вмирали. А до нас зараз в студію вийде людина, яка це робить добровільно. Зустрічайте, фахівець по природному оздоровленню, Олексадр Вяземскій.- мурахи, це наші доктора. Укуси мурашок здатні законсервувати (т. Е. Побороти) в людині будь-яку хворобу. Але я ці процедури роблю для профілактики. У тому числі профілактики і лікування простатиту і суглобових захворювань. Сидіти на мурашнику в голому вигляді, це ж адже боляче- не більш, як укуси комарів. Єдине - це по часу, адже можна пересидіти лишку і отримати алергічну реакцію. Скажіть, у вас великий будинок, господарство, натуральне пітаніе.- да, город є свій, але головний город для мене, це ліс. Коли люди намагаються купити на ринку перших помідорів і огірків з нітратами, я в цей час волію окрошку, зроблену з яглиці. Снить замінює і огірок, і редиску, і цибулю одночасно. Недарма про неї говорив селянин: «нам би тільки до сниті дотягнути, далі вже легше буде». Снить, ця назва пішла від слова «харчі». Давайте підійдемо до столу, я знаю, що ви готові поділитися рецептом від простатіта.- для профілактики захворювання простатитом дуже добре використовувати кору осики. На ній можна зробити квас, настойку і відвар на водяній бані. Рецепт: Півсклянки кори осики залити 0,5 літра окропу, а потім на водяній бані або в російської печі потомить 20-30 хвилин. Процідити. Щоб відбити гіркоту, можна додати мед. Цілющий ефект дуже хороший. Особливо рекомендується приймати цей засіб восени. Пити 3 рази на день по 150 грамів перед їжею .------------------ Традиційне вимога завжди бути сильним і мужнім для чоловіка вимагає великої праці. Я запрошую до нас у студію психолога, лікаря-сексолога, Яну Енікееву.- коли приходить до мене пацієнт (Чоловік) і каже «я не можу», і таке смуток і печаль в очах його, що просто неможливо дивитися без сліз. Але своїм пацієнтам я завжди кажу: "Секс починається в голові, в голові ж і закінчується". Тому що найголовніше в сексі, це не фізіологія, а любов і почуття. Олександр Трифонов, лікар-терапевт- взагалі чоловіка чоловіком робить жінка. Якщо жінка не робить свого чоловіка чоловіком, то його робить інша жінка. Ніколи не можна чоловікові говорити, що він нехороший, що він у чомусь помиляється. Ніколи не можна чоловіка позбавляти волі. Ніколи не треба говорити такі дурні речі, як «звідки ти прийшов?», «Чому ти так довго затримався?». Чоловік він стратег. Тому обмежуйте критику. Американські вчені довели, що через таких речей (обмеження свободи, критика) на 60% відразу падає тестостерон. Т. е. Терміново припиняємо критикувати своїх чоловіків! - Треба дипломатично. Навіть якщо він не гідний. Але чоловік любить як павич, щоб його помічали який він хороший, який він особливий. Йому треба це говорити. Але не перестарайтеся. Ігор Князькін- краще тисячу укусів мурашок, ніж один укус жінки! Яна Енікеева- отже, є певний комплекс вправ, який допоможе чоловікам або вилікуватися від простатиту, або запобігти йому. Ці вправи поліпшують кровообіг у передміхуровій залозі. 1) Ноги на ширині плечей. Руки на вдиху піднімаємо вгору і одночасно відводимо назад праву ногу. Те ж саме з лівою. Повторити 6-8 раз.2) Дуже корисно крутити обруч. Якщо його немає, можна просто виконувати інтенсивні кругові рухи тазом. В одну, потім в іншу сторону. Таким чином, ми покращує тонус лоно-куприкової м'язи, яка підтримує органи малого тазу. За рахунок цього відбувається профілактика застійних явищ простатиту і т. Д.3) Лягаємо на живіт. Ліктями впертися в підлогу, кисті підкласти під підборіддя. Тепер уявіть, що вам дуже хочеться в туалет по великому, але ви терпите. Уявіть, які м'язи, при цьому ви повинні скоротити. На рахунок «раз» на три секунди їх скорочуєте, при цьому трохи піднімайте таз вгору. «Два» - опустили, розслабилися. Таких підходів можна зробити по 50-100 разів. І це буде відмінна профілактика для всіх застійних явищ і простатиту теж. Я хочу звернутися до експерта. У нас в студії лікар-уролог, директор інституту натуротерапии, Сергій Арсенін. Зустрічайте! - Пролунало багато порад, показали багато вправ, але зі свого боку, я б хотів показати, як все-таки ці вправи робити правильно, тому що саме від того, як їх робити, залежатиме еффект.1) Вправа «низькі присідання ». Руки в замок перед грудьми, крок вперед, присіли (другою ногою майже торкнулися коліном підлоги). Затрималися в цьому положенні (приблизно 10 секунд). Повернулися у вихідне, і повторили з іншої ноги. Повторити кілька раз.2) Взяти в руки гімнастичну палицю, покласти за голову на плечі. Присідаємо до кута ніг 90 градусів (прямий кут). Щоб дотримати кут, можна ззаду підставити стільчик. Отже, присіли, в цьому положенні зробили затримку. Встали, присіли, затримка. Встали, присіли, затримка. І т. Д. Необхідну кількість разів. Треба присідати, так, як ніби ви сідаєте на стілець: т. Е. Таз відводити назад. 3) Нам знадобиться пляшка з водою. Ми сідаємо на стілець, а пляшку затискаємо між ніг, напружуючи м'язи з усієї сили. Считаем до п'яти. Потім розслабляємося. І так далі. У звичайному житті ці м'язи практично не задіяні. Але робота цих м'язів активізує кровопостачання в малому тазу. Зустрічайте, у нас сьогодні в студії герой, який прославив нашу країну. Чемпіон Росії, Європи, Світу з важкої атлетики, Борис Краснов у нас в гостях.- з семи років моє життя було підпорядковане спорту. Я щодня після школи бігав на тренування. Я відчував, як з кожним днем ??я стаю сильнішим за своїх однолітків. І я домігся непоганих успіхів на той момент. Розумієте? com

Немає коментарів:

Дописати коментар