пʼятницю, 19 червня 2015 р.

МедіаРеволюція // Рекламодавці // Сценарії // Кейси // REIMA Club збирає активних батьків у Facebook

REIMA Club збирає активних батьків у Facebook Наприкінці жовтня відбулося відкриття філії фінського бренду дитячого одягу REIMA Club в Росії. Українське агентство «СOXO» взяло на себе роботу по створенню сторінки бренду в соціальній мережі Facebook. В основу кампанії була покладена концепція клубу активних батьків REIMA Club. Цільова аудиторія бренду молоді батьки, які вступають до спільноти, щоб дізнатися цікаву інформацію про те, як можна розважити дитину, а також отримати поради з виховання дітей з фокусуванням на перебування поза домом і бренд REIMA. Відповідно, темою-каталізатором стало активне дитяче проведення часу. Була розроблена стилістика клубу, заснована на мотивах одягу бренду, адаптована для інтернету і можливого розвитку клубу в офлайні. Ключові теми співтовариства Спорт (рухливі дитячі ігри на свіжому повітрі) Розваги (все, чим можна зайнятися на вулиці) DIY («зроби сам») Цікавий факт (про розваги поза домом) Новий спосіб (як спільно з дитиною зробити що-небудь по- новому) Наші діти (факти про юне покоління) Погода (цікаві прогнози погоди) Різний тематичний контент (рецепти, відео та фото з дітьми та ін.) Продукція REIMA (фото, інформація, описи) Конкурси та ін. Для конкурсів в стилі «Зроби сам »створюються докладні мальовані інструкції; при цьому, пропоновані вироби представляють собою речі, які відносно не важко, але по-справжньому цікаво робити своїми руками. Деякі вироби знайомі з дитинства, але даються в нестандартному виконанні, як, наприклад, сніжинка з паперу. Враховуючи акцент на активній вуличної діяльності, в співтоваристві публікуються тематичні прогнози погоди. За активну участь у житті клубу і залежно від способу участі присвоюються спеціальні фішки «REIMA», які служать віртуальною валютою співтовариства. Переможцям конкурсів також присвоюються тематичні значки з цінністю в 50 фішок. Всі фішки фіксуються і накопичуються у спеціальній рейтинговій таблиці. Таким чином, проявляючи активність у спільноті, його члени збирають фішки для отримання «статусних значків», які перетворюються в реальні бонуси і знижки на одяг. Спільнота просувається контекстними блоками в Facebook. З 1 жовтня по 15 грудня спільнота зібрала 670 користувачів. Як повідомляє «СОХО», динаміка розвитку в усіх напрямках стабільна. Аудиторія сформована безпосередньо на основі ЦА бренду мешканок Санкт-Петербурга і Москви 25-34 років. Взаємодія з користувачами відбувається щодня і зустрічає позитивний відгук. Кожен конкурс і його результати активно обговорюються. У новому 2011 році соціальна кампанія бренду продовжиться в нових форматах. Суб'єктивна оцінка редакції Media Revolution Нам сподобалося Наявність чіткої концепції спільноти. Нам не сподобалося Несуттєвий охоплення.

Немає коментарів:

Дописати коментар