субота, 20 червня 2015 р.

молитви для лікування людей

Сон пресвятої нашої Богородиці Марії. Ночувала пресвята Богородиця під сталеном граді Віфлеємі в березні місяці, і приде до неї син її, істинний Господі наш Ісус Христос, розбудив її і рече до неї: - Мати моя кохана, Діва Марія, пресвята Богородиця, спиш або не спиш, чи що страшне уві сні своєму бачила? Глаше до Нього пресвята Богородиця: - Чадо моє улюблене, найсолодший, найпрекрасніший син Божий, спала під сталеном граді Вифлеємі, і зело багато натомилася і бачила про тебе, Господа мого, сон сильно страшний і жахливий і грізний. Від того тріпоче в мені душа моя і серце моє болить. Не можу я тобі мого сну повідати і тебе, мого сина коханого, в тому пресновать. І рече до неї наш Господь Ісус Христос: - О Мати моя, о і Преблагословенна Діва Марія, пресвята Богородиця, прошу тебе, повідай мені воістину сон свій, якщо про мене бачила. І Глаше до Нього пресвята Богородиця зі сльозами: - Превозлюбленное, пресладчайшее чадо моє Ісус Христос, син Божий! Бачила я уві сні Петра Апостола, а тебе, моє улюблене чадо, в граді Єрусалимі проданим Іудою за 30 срібняків і безвинно засуджених на смерть і живим на хресті: у трьох деревах - кипарисі, кедрі і повеге і покласти на святе і ведоша тебе, Господа мого, до верху гори Голгофи і там, відрізав хрест в землю, і розп'яття тебе, сина улюбленого, на тому хресті руки і ноги твої і покладені на пресвятую губу, наповнену жовчю одягненою і того приведена до понітейскому Пилату ігемону на розп'яття, і тростину по голові биття, і колотішіе ударом, і незліченно обличчя твоє заплювали, і нагого до стовпа прив'язане, і немилостиво по обличчю, по плечах б'ють, Іудою поруганнемо багато разів, і на святу голову покладено ніби вуст, і того гирла ваблений через потік, і пліток вінець і Керн і покладено на святу голову, і написали Титло по-єврейськи, грецької, римської: «Ісус Христос, ганебний цар юдейський». І при тобі ж розп'яттям два розбійника. Один розбійник тобі каже: «Ісус, зійдемо з хреста», - і зухвало лаявся, а розсудливий розбійник вос-пре-щает йому і каже: «Ми у справах нашу гідну смерть приймаємо, а сей неоцінений наш Ісус Христос безвинно страждає за гріхи наші , бажання спасіння нашого ». І розсудливий розбійник каже: «Пом'яни мене, Господи, коли прийдеш у Царство Твоє» .- «Ти до нас, - рече Христос, - днесь зі мною будеш у раю. Віра твоя спасе тебе ». І єдиний воїн жидівський чув Твоє слово, списом в пресвященное ребра Твої, і з ребер Твоїх проникла кров і вода на зцілення всім православним і намучився душам, тілам людським. Увійшов самовільно на хрест і поколевал багато бісів, і земля від жахливого Твого терпіння потріскається, і каміння надвоє колються, сонце погасло, і місяць в кров утворилася, зірки з неба падають, завіси в церкві надвоє шматують зверху донизу, і бисть пітьма на всій землі від шостої години і до восьмого часу. Прийшли від Арімофея благообразний Йосип, зняли Твоє бездиханне тіло з хреста, зняли і, обвивши плащаницею чистою, поклали Тебе, Господа мого, як мертвого в труну і понесли чистого в Белград. Тоді син мій улюблений тихим голосом промовив: «Йосип, Йосип! Що мене несеш, а нічого не співаєш? »А Йосип каже до Тебе зі сльозами:« Владика мій і Господи, що нам співати? »-« Так співайте, - сказав Ти йому, - схожу пісню «святий Боже, святий міцний, святий безсмертний, помилуй нас »». Марія Магдалина, прийшовши рано до гробу Твоєму з плачем і риданням, сльозами промити, помазала Твоє святе і живоносне тіло. І будь же Ти, син мій улюблений, в третій день воскрес із мертвих. До пекла зійшов, державу зруйнував, стер двері залізні, мідні стер, двері залізні зрубав, Адама і Єву, що переступили заповідь твою, і вся суща з ними з пекла вивів і мертвих з гробів вокресіл. А потім зі славою вознісся на небо, і сів на престолі Своїм одесную від Бога й Отця Свого. І рече до неї наш Ісус Христос: - О! Мати моя кохана і Преблагословенна Діва Марія, пресвята Богородиця! Воістину цей сон Твій Богородіцин про мені не хибна, а правдивий. До хреста пришпилити, яко людина, і у гріб покладений, яко мертвий, в славі воскресну, спасу рід людський від принади диявола, і СНІДу адов державу зруйную, мідні зітру, двері мідні зламаю. Адама і Єву, що переступили заповідь мою, всіх сущих з ними, віруючих в Мене, постраждалих за Мене, з пекла ізведени і мертвих з гробу воскрешу, і демонські полки в геєну вогненну прожену, а потім зі славою вознісся на небо і сяду на престолі Мого Батька. І глаголить до Нього пресвята Богородиця: Про превозлюбленное, пресладчайшее моє чадо Ісус Христос, син Божий! Повір матері Твоєї, що буде людині тому, який сон Твій Богородіцин в чистоті серця напише в книгу собі і буде тримати в домі своєму, по оселю або в дорозі з собою носити у живота свого в чистоті? І рече до неї Господь наш Ісус Христос: - О Мати моя кохана і преблагочестівая Діва Марія пресвята Богородиця! Аще же який людина сон Твій Богородіцин від чистого серця напише собі в книгу і буде тримати в домі своєму, в оселю або в дорозі з собою носити у живота свого в чистоті, николи же до будинку тієї людини ні вогонь, ні тать НЕ доторкнеться, а в животі його не може вселитися ніяке бісівське мріяння, а врятую його від смерті і вічної муки і ісподоблю його царства Мого небесного з усіма святими Моїми. А аще та людина піде в дорогу свій довгий і ближній, а сон Твій Богородіцин з собою візьме і на собі носити буде, не піклується ні злих людей, ні розбійника, ні чаклунів, ні диявольських підступів, ні нечистих духів, ні бісівського мріяння, ні звірів лютих, ні гадів отруйних, ні дерев'яного будинку, ні бурі, ні грому, ні блискавки, ні вогняного зброї, ні подарного випадку, ніяких важких хвороб, ні чорного недуги, ні на душі скорботи, ні дитячої хвороби трясовіца, ні лайки междуусобной, від смертоносної виразки, від марної смерті позбавлений буде. А аще тій людині трапиться йти вперед царя, або перед вельможею, або перед святителем, або перед судом, або перед суддями своїми, або на бенкет йти, або в новий свій будинок, або плавання творити по водах, - і буде цей сон Богородіцин, або кому прочитати дасте і з собою візьме, на собі носити буде, то ця людина від царя буде помилуваний, від святителя Омоль, суддею не засуджена, паном своїм у всьому прощений і любимо, в торгах візьме щастя, у світі отримає велике благополуччя, і буде хоробрий і мужній, і на морях і на річках тихе благополучне буде йому плавання, його у всьому захищу і помилую, і наділю щастя і благополуччя, здоров'ям і порятунком в усі дні його живота - вранці рано, і ввечері пізно, на всякому місці, на всякий годину не відступить від нього благодать моя, і поблагословлю будинок його хлебородством і животом і житіє його помножу. А аще трапиться тій людині померти в домі своєму або в дорозі без батька духовного, і буде він при смерті своєї згадає про себе сон Твій Богородіцин і помре за грішних людей, вільне страждання і довготерпіння або почитати кого-небудь змусить під час кончини його, нечисті сили не можуть доторкнутися до душі його і розлучити душу від тіла його. Мої святі ангели віднесуть її в царство Моє небесне, на лоно Авраама, у вічне веселість і радість зі святими Моїми Архангелами. Грішні будуть позбавлені смерті вічної і вічної муки. Завжди, нині і повсякчас і на віки віків, Амінь. А сей лист Богородіцин писаний в Єрусалимі місті біля труни, і оне святе писання на цей світло заслано від Бога самого, Господа нашого Ісуса Христа до Лева-царя, а Лев-цар, освятив, послав до брата свого Карлу проти ворога. А сей лист має таку силу: який людина хоче його читати або слухати або спише, тому очищення всіх гріхів буде, або аще у тієї людини в будинку дружина вагітна буде, а сей лист при собі мати стане, то отрока свого легко народить, хвороби ніякої не отримає, остерігає її сам Господь Бог наш Ісус Христос від усякої хвороби в дні пологів її, від усякої злостивості і диявола скаредного, коли вона скаже Господу нашому Ісусу Христу: «Господи Боже мій! Дай Своїй невільниці терпіння, як терпів Господь за нас, рабів грішних, святою своєю плоттю святий, і великий пророче рятував хрестом Господа нашого Ісуса Христа в Йордані-річці, так нас остерігаючись, рабів грішних, від мороку, від вогню, від меча, від стріли літала у дні, в ночі, щоб нас, рабів Божих, і морок не може нас здолати, ніякі злі напасті, ні диявольські сили - і за днів, і в ночі, на всяк час, завжди і нині і повсякчас і на віки віків . Амінь. Знайдений сей лист в землі грецької на горі перед образом Архістратига Михайла Божія. А хто його читає, хоче слухати або написати в книгу до себе, тій людині сам Господь Бог наш Ісус Христос невидимо належить на всяк день, допомагає і щастя дає. І в будинку тієї людини велику прибуток робить, гріхів замаху диявола з дому виганяє, від усякої муки тієї людини позбавляє. А той лист написаний самим Господом Богом золотими літерами, бо молився Ісус Христос син Божий живий. Амінь ».

Немає коментарів:

Дописати коментар