субота, 20 червня 2015 р.

Лікування алкоголізму онлайн по Скайпу

Не секрет, що алкоголізм стає хворобою століття, яка зачіпає майже кожну сім'ю. І якщо вас ця проблема не оминула - не опускайте руки і якомога швидше зверніться за допомогою до фахівця, який зможе повернути до життя хворого на алкоголізм. Пам'ятайте, що алкоголік - це насамперед людина, яка в глибині душі чекає від вас допомоги та підтримки. Найбільш ефективний і гуманний на сьогодні метод - лікування алкоголізму онлайн по скайпу із застосуванням методики «Кодування на дозу». Більше двох тисяч років алкоголізм завдає болю багатьом людям, руйнує сім'ї та позбавляє життя тих, хто не зміг вилікуватися від цього згубного захворювання. Надмірне вживання алкоголю сьогодні є основною причиною передчасного відходу з життя. При цьому до зловживання алкоголем вдаються не тільки дорослі, а й підлітки. Значна кількість серед страждаючих алкоголізмом - жінки. Алкоголізм підступний тим, що майже завжди до нього не ставляться як до серйозного захворювання. Хворий до самого кінця відмовляється визнавати свою залежність від спиртних напоїв. Нерідко для позбавлення від алкоголізму вдаються до повного кодування, однак хворий не завжди здатний соціально адаптуватися і повністю відмовитися від алкоголю, коли йому пропонують підтримати компанію. У підсумку таке кодування не завжди виявляється ефективною, оскільки хворий через суворої заборони ще більше починає тягнутися до пляшки, і в результаті, коли термін кодування закінчується, зривається на тривалий запій. Як ефективно позбутися алкоголізму Більш ефективною і гуманної є методика для лікування алкоголізму «Кодування на дозу». Клієнт не відчуває себе збитковим і неповноцінним в суспільстві через те, що не може випити, коли йому пропонують скласти компанію за святом або банкетом. Поступова відмова від алкоголю дозволяє крок за кроком адаптуватися організму до меншого вживання алкоголю. Якщо клієнт вип'є більше ніж треба, спрацює кодування. В результаті у хворого буде спостерігатися сильна блювота і інші неприємні реакції організму на прийом алкоголю. Після декількох подібних випадків у підсвідомості формується негативний досвід. І через деякий час у клієнта з'являється байдужість до спиртних напоїв, відпадає інтерес до алкоголю і бажання його приймати. Дана методика на сьогодні успішно допомогла багатьом клієнтам назавжди позбутися алкоголізму. Незвичність і ефективність методу полягає в тому, що він не викликає почуття неповноцінності у питущого людини, залишаючи йому можливість при бажанні випити один келих вина на день. Ось один з відгуків, який написав мій клієнт, проходив лікування з моєю методикою: «Я пив завжди. Коли періодичні випивки почали переходити в довготривалі запої від трьох днів до тижня, я кілька разів пробував кодуватися від повного позбавлення від алкоголізму. Пиячити я перестав, але постійно був страшно дратівливий, що не відчував від життя ніякої радості. І завжди чекав, коли, нарешті, закінчиться термін кодування, і я знову зможу вживати алкоголь. Я постійно шукав нові ефективні методи позбавлення від алкоголізму, і таким чином вийшов на Ігоря. Мене здивував його метод - лікування алкоголізму онлайн по скайпу. Ігор провів зі мною сеанс гіпнотерапії, і зробив мені таку установку, при якій я міг без дискомфорту випити близько ста грам сухого вина в день, але не більше даної дози. Я перестав відчувати неповноцінність, і завжди міг при бажанні підтримати компанію за столом під час свята і виявити повагу до прісутствующім.Однажди в гостях я порушив дозу, піддавшись спокусі випити з друзями «як належить». Але через деякий час я відчув підступають нудоту. Я вибіг в туалет, і мене довго рвало і викручували. Я зрозумів - спрацювала кодування. Після цього я поступово почав ставитися до алкоголю спокійно. Всякий раз, коли у мене з'являлися позиви випити, автоматично спливало спогад про те, що трапилося, і мене це тут же зупиняло від помилки ». Надання допомоги при алкогольної залежності Лікування за методикою «Кодування на дозу» здійснюється при легких і важких формах алкогольної залежності. З клієнтом проводиться гіпнотичний сеанс онлайн по скайпу, в якому клієнт отримує установку на обмежене вживання алкоголю. Лікування алкоголізму онлайн по скайпу дуже зручний і ефективний метод. Нерідко бажання кинути пити відбувається спонтанно, тому фахівець, з яким можна зв'язатися і отримати підтримку в будь-який час не виходячи з дому, є найкращим рішенням у боротьбі з хворобою. Всі мої клієнти, які пройшли курс лікування алкоголізму, завжди можуть звернутися до мене за консультацією безкоштовно. Якщо ви родичі та близькі люди людини, що страждає від алкоголізму, ви завжди можете звернутися до мене за консультацією, щоб дізнатися, як спонукати питущого до позбавлення від хвороби і отримати згоду на кодування. Якщо ж ви самостійно і твердо вирішили допомогти собі позбавитися від алкоголізму, я готовий надати вам допомогу. Переконлива і важливе прохання, обов'язково приходьте на сеанс тверезими і осудними. Щоб записатися на безкоштовну ознайомлювальну консультацію, надішліть листа на електронну пошту: igoromov @ gmail. comілі в Skype: igoromov.Автор: Психолог Ігор Омовwww. life-sculptor. com

Немає коментарів:

Дописати коментар