субота, 20 червня 2015 р.

Статеві Інфекції, ІПСШ / Тульський форум для мам, тат, дітей та їх батьків

Цитата Vaflya пише: Maрио Я, Здравствуйте! Я хотіла б у Вас запитати. Я вже вище рік тому писала про свої аналізи з ВПЛ. Коротко опишу ще раз з новими фактами. Рік тому перед видаленням ерозії я здала аналізи, просто на контроль. Виявилася гарднерела і уреаплазма, ВПЛ не було в аналізах. Проробила свічки. Потім видалили ерозію радіохвилею. Через тиждень на вході в піхву висипали кондиломи, штучки 4-5. Припекли солкодермом. Пила я Індінол, свічки Кіпферон і робила уколи Інтерферону. Потім трохи менше, ніж через рік гінеколог (таж сама) видалила радіохвилею залишки ерозії (якісь там точки, клітини, які були глибоко в епітелії). Потім через місяць зробили аналізи, знову ж таки для контролю (змінився партнер і він постійний), я наполягала, а вона постійно забувала їх взяти, і говорила про те, що в мене там все як з картинки чисто і красиво. У підсумку, забираю я аналізи і мало не падаю в обморок. Гарднерелла, уреаплазма, трихомоніаз та ВПЛ високо типу. але всі ці бяки були на один ступінь вище норми. На трихомоніаз зробила посів, нічого не виявлено виявилося. Самих кондилом немає. Мені знову прописали Індінол і Кіпферон. Я Індінол пропила місяць і кинула, вважаючи це марною тратою грошей, кіпферон проробила. Лікар каже про те, що треба зробити щеплення .... я так розумію, вона теж дорога. Що стосується мого молодого чоловіка, то ми охороняється методом перерваного статевого акту. У нас з презервативом проблеми - у нього падає, мені тре, пробували різних фірм, толку нуль. Коли вона прописала мені лікування, я його вмовляла здати аналізи і пролікуватися, він уперся і ні в яку. Ні, каже, у мене нічого і все тут, хоч трісни, тільки лаємося на цьому грунті. У нього на підставі головки члена є маленькі пухирці, рівномірно розташовані, білуватого кольору. Я у нього запитала давно це чи ні. Виявилося він їх раніше вобще не помічав і помітив тільки коли я йому на них показала. Папіломи або "перлове намисто" я так зрозуміти і не можу ніяк. Коротше кажучи, подруга порадила сходити до іншого гінеколога і здати ще раз аналізи в іншій клініці. Мені сказали в лабораторії, що всі ті бяки, які вилізли 2 разів на аналізах, могли вилізти на фоні зниженого імунітету після операції. Може в мене цього нічого немає? Порадьте будь ласка, як мені повестися в даній ситуації. Хочеться бути здоровою, тк через рік можливо конкретне планування і забивання малюка. Спасибо. все дуже просто, лікуйтеся РАЗОМ з партнером. Вам принципово важливо пролікувати трихомоніаз та уреаплазма, на ВПЛ, якщо ерозії ні, не витрачайте, гарднерела сама піде. Тільки лікування д. Б. правильним з лактовосстановленіем. Якщо не вилікуєте партнера - сенсу в ваших стараннях НІ - ви ж знову заново заразитеся !!!

Немає коментарів:

Дописати коментар